Bestill rapport

Avstemmingsrapporten oppsummerer opplysningane du har sendt inn i ei eller fleire a-meldingar. Bestill ein rapport for å kontrollere kva for opplysningar du har sendt inn.

Start teneste

Om denne tenesta

Bruk skjemaet for å bestille ein avstemmingsrapport med ei oversikt over kva for opplysningar du har sendt inn, i ei eller fleire a-meldingar.

Oppgi år og månader rapporten skal gjelde for.

Etter at du har bestilt, blir «A07 a-melding avstemming» send til «Innboks».

Alle som har sendt a-melding kan bestille avstemmingsrapport.

For å bestille treng du ei av desse rollene i Altinn:

  • Utfyllar/innsendar
  • Rekneskapsførar med signeringsrett
  • Rekneskapsførar utan signeringsrett
  • Rekneskapsførar lønn
  • Ansvarleg revisor
  • Revisormedarbeidar
  • Kontaktperson NUF

Her ser du meir informasjon og eit oversyn over alle Altinn-rolla


Du kan sjå kva for roller du har for ein aktør på sida Profil. Manglar du rettar, må du få nokon som har rolla til å delegere dei til deg.

Dersom du er ukjend med rapportering i Altinn, gå til hjelpesidene.

Avstemmingsrapporten inneheld opplysningar om:

  • arbeidsgivaravgift
  • forskotstrekk
  • inntektsopplysningar per verksemd du har sendt a-melding for


Du kan òg bestille opplysningar per inntektsmottakar om:

  • arbeidsforhold
  • inntekter
  • frådrag
  • forskotstrekk

Bestiller du rapport for éin månad, får du i tillegg oversikt over opplysningar om arbeidsforhold.

Treng du hjelp?

Ta kontakt med Skatteopplysinga på telefon 800 80 000, tasteval 4-3-2 eller bruk Kontaktskjema.

Åpne kontaktskjema